Kontakt

+48 606 50 81 00
+48 512 66 43 46
+48 605 11 74 93
FAX: +48 32 739 01 44

5838067
darek.bitsoft
biuro@bit-soft.pl

Promocje

Koszty i sposoby dostawy

Opłata za przesyłkę jest zależna od kategorii produktów, które chcesz kupić. W przypadku jednoczesnego kupowania produktów różnych grup, dostawy będą odbywały się niezależnymi przesyłkami, gdyż produkty te są wysyłane przez nas z innych magazynów. Koszt dostawy będzie wtedy liczony dla każdej grupy towarowej oddzielnie. Opłaty dodatkowe przedstawione w dwóch ostatnich tabelach są uzależnione od wybranej formy płatności oraz od liczby i gabarytów zamówionych produktów.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

Poniżej podstawowe opcje wysyłki oraz tabela kosztów dodatkowych.
Koszt dokładny widać po dodaniu produktu do koszyka i wybraniu opcji płatności i dostawy.

STANDARDOWE KOSZTY DOSTAWY W SKLEPIE LODOWECZKI.PL:

 

Sposób dostawy

Koszt dostawy

Czas dostawy

Przesyłka kurierska

24 zł

następny dzień roboczy
po wysyłce paczki z magazynu*

Przesyłka pobraniowa

35 zł

następny dzień roboczy
po wysyłce paczki z magazynu*

 

Sklep Lodoweczki.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

  • Dokładamy starań, by dla zamówień złożonych do godziny 10 wysyłka towaru nastąpiła tego samego dnia. Dotyczy to asortymentu znajdującego się na składzie magazynowym. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji może zostać wydłużony. W przypadku konieczności uzupełnienia stanu magazynowego, nasz dział handlowy poinformuje Państwa o spodziewanym terminie dostawy brakującego asortymentu.
    Przesyłki wysyłamy firmą kurierską.
  • Do każdej przesyłki jest dołączana faktura będąca dowodem zakupu.
  • Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, należy, w obecności kuriera, dokonać jej sprawdzenia i napisać protokół opisujący zniszczenia. Taki protokół podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę reklamacji.